Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Skoj att solsidan är tillbaka!

Av hovdamen - 24 oktober 2012 09:49

Tycker det varit lite dåligt med bra TV på sista tiden och då inte minst roliga program. Därför är nog ingen gladare än jag att Solsidan äntligen är tillbaka igen. Kollade på den tredjedelen på TV-play (http://www.tv4.se/solsidan/klipp/solsidan-del-3-2228980) och kan säga att det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde idag.Dem lyckas verkligen träffa rätt igen. Säsong 2 var lite sisådär i min mening, men de tre första delarna denna säsong har verkligen hållt god humorklass. Längtar redan till nästa del.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hovdamen - 20 februari 2014 21:05

Äkta människor är ju en helt underbar serie. Visst har jag haft folk omkring mig som pratat om den men först nu som jag kollat in. Bra skådespeleri och för en gång skull en TV-serie som verkligen trollbinder.   ...

Av hovdamen - 19 december 2013 23:16


Ordnat med nyåret? För oss blir det kungligt firande med massor med pompa och ståt. Jorden-runt-resan är bokad!     ...

Av hovdamen - 19 november 2013 09:21

Så har det blivit dags för den avgörande matchen i fotbollskvalet till VM. Kan inte påstå att det intresserar mig nämnvärt, men ändå känns det viktigt att Sverige tar sig vidare till Brasilien VM. Sportliga framgångar är viktigt för ett lands självkä...

Av hovdamen - 11 september 2013 15:22

Jag skulle hjälpa min lillebror att hitta läxhjälp och hittade denna grymma hemsidan. Det verkar vara någon typ av offerthemsida där man skickar in vad man letar efter så skickas offerten ut till ett par företag som erbjuder läxhjälp. Sedan fick jag ...

Av hovdamen - 18 april 2013 09:38

Har haft det ganska kämpigt en tid nu på arbetet. En utdragen konflikt har gjort tagit mycket onödig energi samtidigt som lusten att arbeta påverkats. Igår var jag i kontakt med ett par fackförbund däribland bland annat Vision (tidigare SKTF). De sad...

Ovido - Quiz & Flashcards